Povezovalna komunikacija z otroki, ki so nam izziv

Datum: četrtek, 18. april 2019, od 9.00 do 17.00
Lokacija: Lila center, Kogovškova ulica 12, Ljubljana
Prispevek: 95 €, vključeni prigrizki in napitki med odmori
Izvajalca: Darja Taisa Cerkvenik in Jaka Kovač
Prijave: jakakovac@hotmail.com, prijavnica
Rok za prijavo: sreda, 10. april 2019

Vabilo v pdf obliki z več informacijami o delavnici najdete tukaj: > Vabilo
učinkovito-delo-z-otroki

Bi si želeli prepoznati neobičajna vedenja in se naučiti delati z vsemi otroki?

ZA KOGA
Delavnica je namenjena učiteljem, vzgojiteljem, športnim trenerjem, profesorjem športne vzgoje, mladinskim voditeljem, vzgojiteljem na letovanjih, staršem in vsem, ki vas tematika zanima.

NAMEN DELAVNICE
Učiteljem, vzgojiteljem, športnim trenerjem, vaditeljem, staršem in vsem, ki delate z otroki, pomagati prepoznati razloge za drugačno vedenje otrok in vam ponuditi orodja za razvoj otrokovih potencialov in lažje delo z njimi.

CILJI DELAVNICE
Na delavnici boste:

  • spoznali razloge za drugačno vedenje otrok in se naučili, kako se na to odzvati,
  • prepoznali vzorce obnašanja, v katerih se vrtijo otroci in jim jih pomagali preseči,
  • vadili povezovalno komunikacijo,
  • razvijali empatijo in samoempatijo,
  • zmanjšali diskriminacijo drugačnosti v športu ter posledično v družbi in življenju nasploh.

KORISTI ZA UDELEŽENCE
S pridobljenimi znanji boste udeleženci lahko:

  • izboljšali kakovost in učinkovitost vzgojno-izobraževalnega procesa, športnih treningov in časa, ki ga preživite skupaj z otroki,
  • naredili treninge/učne ure/igralne ure prijetnejše in bolj sproščene tako za vas kot za otroke,
  • spoznali teorijo in praktične nasvete za delo z otroki s posebnimi potrebami (avtizem, hiperaktivnost, dispraksija idr.),
  • lažje prepoznavali potenciale otrok in jim pomagali izboljšati samopodobo, kar pripomore tudi k boljšim rezultatom v športu.

Pogosto otrokom, ki se vedejo neprilagojeno, nalepimo etikete, kot na primer “neposlušen”, “nevzgojen”, “podivjan” in pri tem pozabimo, da je lahko neprilagojeno vedenje le odraz stiske, s katero se otrok sooča in da potrebuje le drugačen pristop.

Delavnica je izpeljana po metodah neformalnega, izkustvenega učenja, kar udeležencem omogoča aktivno sodelovanje ter odpira prostor za diskusije, izmenjavo izkušenj in skupno iskanje rešitev.

Izvajalca delavnice: